maanantai 3. kesäkuuta 2013

Haaste: 11 asiaa minusta

Miracle heitti haasteen!  Kiitos ja kumarrus siis :)

"Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haasteeseen pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.

Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

Ei takaisin haastamista!


11 ASIAA MINUSTA
Olen yhden suloisen tytön äiti :)
En syö makkaraa.
Enkä kananmunia
Asun omakotitalossa
Osaan soittaa viulua
Minua kiusattiin koulussa
Olen viidestä lapsesta vanhin
Olen pihi
Juon liikaa kahvia
Minulla on ruskeat silmät
Näitä on tosi vaikea keksiä


Ja tässä Miraclen keksimät kysymykset:

1. Kauanko olet lakkaillut kynsiä?
helmi-maaliskuun vaihteesta, eli noin 3 kuukautta :D
2. Lempparilakka?
Aaapua, en tiedä! En oo ehkä vielä löytänyt sitä? Up Colors Flocado Balada! on ainakin sellanen ihana jota säästelen.. :)
3. Lemmikkejä?
4,5 vuotias rottweiler Ronja
4. Muita harrastuksia?
Lukeminen, ruoanlaitto ja leivonta, kalastus
5. Lempivärisi?
Pinkki :)
6. Lempiruoka?
Lasagne, minun itseni tekemänä. :)
7. Mistä haaveilet?
Lottovoitosta, eikö kaikki? ;D Jos pari lasta saisi vielä lisää :)
8. Ammattisi?
Kirjakaupan myyjä, koulukseltani olen tosin suurtalouskokki
9. Housut vai hame?
Housut
10. Mikä on parasta kesässä?
Lämpö, se että ei tarvitse koko ajan olla pukemassa vaatetta eessuntaas.. 

11. Mikä on kamalinta kesässä?
Hyttyset ja paarmat


Minä kyselen tämmöisiä:
1. Mitä lakkaa on kynsillä juuri nyt?
2. Minkä ruoan osaat tehdä parhaiten?
3. Lempikirjasi?
4. Mitä pelkäät?
5. Mitä laulaisit karaokessa?
6. Vastaus elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen?
7. Montako kynsilakkaa omistat?
8. Lempikoristelutapasi?
9. Turvalakkasi?
10. Mitä paheita sinulla on?
11. Millä herkuttelet?


Ja haaste lähtee :
Mawwi
jjohanna
Liisa
Solja
Riikka
Pinja
Katariina
Milja ja Heidi
Teanna
Inkivaeaeri

3 kommenttia:

  1. Oi, kiitos! :) Teenpä tämän seuraavana vapaapäivänäni!

    VastaaPoista
  2. Oon tehnyt tällasen jo aikasemmin joten taidan jättää väliin :) kiitos kuitenkin haasteesta!

    VastaaPoista
  3. Kas, minäkin oon tämän jo aiemmin väsäillyt. Saa nähdä josko jaksaisin tehdä uudestaankin :)

    VastaaPoista

Saa kommentoida!