keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Postia odotellessa.. :)

Se on jo toukokuu! Sen kunniaksi ollaan aamupäivä löhötty sohvalla ja katsottu dvd:ltä sarjaa Oi ihana toukokuu.. :D Hauska :)
Vaan oli hauskaa eilenkin, tuolla naamakirjan puolella.. :D

Vähän tuli uusittua vanhaa lakkausta, hiukan kulumaa oli niin uusi kerros flormaria ja water decalsit päälle. Oli vaan hiukan liian tumma lakka, tai vähän liian läpikuultavat siirtokuvat. Ihan kummin vaan. Mutta tällä mennään:

Postia tosiaan tulossa vinot pinot: se pieni cosmeryan tilaus ja kynsikoristekirppiksen puolelta parit kynsilakkapaketit ja dotting toolit tuli myös tilattua. Noiden lisäksi eilen tuli vielä pieni yllätys sähköpostiin, olin nimittäin vastannut Lilaa lakkaa-blogin eroon tuhasta tavarasta-postaukseen pienellä "kerjuukirjeellä" ;D ja sieltä on tosiaan joku pikku paketti minulle tulossa! Paras juttu on etten edes muistanut koko postausta enää, enkä siis muista sitäkään mitä olin toivonut itselleni! Eli täysin yllätys tulee olemaan tuon paketin sisältö :D Kivakivakiva! Tuli kyllä hyvä mieli tuosta, pitääpä katsoa keksinkö jonkun kivan vastalahjan! <3
(Paitsi jos hän lähettää mulle rusinoita)

Ja vielä yksi kiva juttu, Turun seudun kynsiharrastajien miitti tulossa! Ja mä pääsen sinne! Jee! Kiva päästä tapaamaan uusia ihmisiä, varsinkin kun aika vähän tunnen ihmisiä ennestään täältä päin. :) Kesäkuun puolessavälissä olisi siis tuo tapahtuma, ja aika iso porukka alustavasti tulossa, en malttais odottaa!

Ja tämä alkaa hiippailemaan kohtapuoliin töihin päin tästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida!