lauantai 25. toukokuuta 2013

Väriä väriä väriä..

Koko lakkavarasto lojuu pöydällä. Mikäs siinä, niitä on ihan kiva hypistellä ja pyöritellä, ja jälleen tuli pari oho-hetkeä, onkos mulla tämmöinenkin. Löysinpä sopivat lakat varpaankynsille tässä samalla. :)
Huomasin samalla sen tosiasian että mulla on pinkkejä lakkoja paljon. Vähän hassu juttu itseasiassa. Se on vähän hiipien tullu mun lempiväriksi, lapsena en nimittäin tykännyt siitä, suurin osa vaatteista oli sinisiä, ja muutenkin tummia värejä. Ei pinkkiä tai vaaleanpunaista läheskään niin paljon kun nyt. Ostin viime viikolla uuden kesämekon, joka on pinkki. Tänään ostin pinkit sandaalit. Toisetkin pinkit kengät on käytössä. Mun shortseissakin on pinkit yksityiskohdat, ne sentään ei oo kokonaan pinkit.. Ja pinkkejä toppeja mulla on vaikka muille jakaa! Täh? Prinsessakausi iskeny 26-vuotiaana? :D


Tai no ei noita nyt niin paljon oo, eihän? Pinkit ja vaaleanpunaiset.. Muutama puuttuu kyllä, parista en osannu päättää onko ne nyt pinkkiä vai punaista tai pinkkiä vai lilaa..  Joissain tapauksissa vähän paha pullon perusteella sanoa.. Kun ei muista millanen kynsillä tai sit ei oo vielä käyttäny kertaakaan.. :D Niitäkin on muuten muutama, ei mitään käryä mitkä on vielä kokeilematta. Pitäs varmaan alottaa alusta kokonaan ja lakata järjestelmällisesti kaikilla lakoilla mistä ei oo siis sataprosenttisen varma onko tullu käytettyä.


Tässä vielä punasta, violettia ja oranssitkin sieltä kurkkii.


Mutta kaikkia lakkoja en alkanu lajittelemaan väreittäin. Noiden pinkkien määrä mua vaan mietitytti. :)

Nyt on silti kynnet keltaset edelleen! No, on niissä pinkkejä pilkkuja.. :D

5 kommenttia:

  1. Siskokset? :D mäkin oon ruvennut tykkäämään pinkistä yllättäen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa sääki :D
      mun crocksitkin on pinkit! ja varpaankynnet :)
      Pinkkiä lakkaa löytyy myös fiksun koiran leuasta. Lakkasin kynsiä pihalla, sit se viskas pallon mun jalkoihin ja säntäs ite perässä, vieden lakat mennessään. :D

      Poista
  2. Mä tunnustan että vaaleanpunainen on mun lempiväri. :) Kaksi poikalasta maailmaan pyöräyttänyt niin aloin sitten itse käyttää vaaleanpunaista kymmenen vuotta sitten. Eikä loppua näy, ihana väri! <3 Ja ikää thirty something...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kompensoit testosteronin määrää huushollissa käyttämällä itse mahdollisimman tyttömäisiä värejä? :D

      Poista
    2. Näin se vissiin on nähtävä. :)

      Poista

Saa kommentoida!